måndag 5 november 2007

Jag hade fel om dig tydligen..

Hur kunde jag ge mitt förtroende till dig?

Att skriva om dig kan ta en evighet, just därför ska jag bara skriva om vad jag stör mig mest på !
Jag litade så mycket på dig att det gör ont nu, när jag verkligen har insett vad du är för människa. När två personer står nära varandra håller man alltid kontakten,iallfall "normalt" folk gör det, men när det gäller oss är det inte så längre. Jag vet inte varför du har lagt ner att ta kontakt med mig men du har iallafall svikit mig och det är det jag mår dåligt av.

Jag går runt och oroar mig alldeles för mycket om dig, vart du befinner dig, vad du gör, varför du inte hör av dig, varför du gör som du gör osv. Fast egentligen är det inte så konstigt att jag oroar mig för du SITTER I HJÄRTAT PÅ MIG. Vi har kommit varandra så nära att du gick rakt in i mig och blev kvar där, fast du har svikit mig tänker jag på dig för varje minut som går.

Jag är otrolig som lägger ner så mycket tankar kring dig när jag inte får något tillbaka! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra när det gäller dig men jag antar att jag ska försöka lägga ner allt.. du verkar inte vara intresserad av oss längre. Under dom här veckorna vi inte har setts eller pratat så blir jag bara mer förbannad på dig och framförallt besviken. När du själv sitter och säger att det alltid kommer vara vi, så börjar man undra, VARFÖR HÖR DU INTE AV DIG?

Inga kommentarer: